loading...
واریز یارانه ها|فال روزانه|اخبار جدید
... بازدید : 216 دوشنبه 09 فروردین 1395 نظرات (0)

بازگشایی محور هراز و چالوس - خبرگزاری فارس

www.farsnews.com/139501090000...
Translate this page
Fars News Agency
10 hours ago - بازگشایی محور هراز و چالوس/ ترافیک نیمه سنگین در شمال به جنوب محور ... اراک- بروجرد و اراک- ازنا در استان مرکزی نیز بارش باران اعلام شده است.

محور هراز و چالوس بازگشایی شد | نوروز 95

www.promdress95.ir/.../محور-هراز-و-چالوس-بازگشایی-...
3 hours ago - ترافیک نیمه سنگین در محورهای فیروزکوه، چالوس و هراز/ اردبيل – سرچم بازگشایی شد+تصاویر. اجتماعی. فروردین ۹, ۱۳۹۵. 0 1. آخریـن وضعیت جوی و ...

بازگشایی هر دو محور هراز و چالوس - باشگاه خبرنگاران

www.yjc.ir/fa/.../بازگشایی-هر-دو-محور-هراز-و-چالوس
محور هراز و چالوس که از دیشب به دلیل بارش برف ، ریزش سنگ و سیلاب بسته شده بود باز شد.

بازگشایی محور هراز و چالوس - اخبار خودرو

www.donyayekhodro.com/.../بازگشایی-محور-هراز-و-...
10 hours ago - بازگشایی محورهای چالوس و هراز ... اعلام کرد: محور بانه- سقز در استان کردستان که به دلیل برف شدید مسدود شده بود در ساعت ۹:۴۵ امروز بازگشایی شد.

محور هراز و چالوس بازگشایی شد - نمناک

namnak.com/28805-محور-هراز-و-چالوس-بازگشایی-شد...
10 hours ago - محور هراز و چالوس که از دیشب به دلیل بارش برف ، ریزش سنگ و سیلاب بسته ... به دلیل ریزش سنگ و سیلاب بسته شده بود صبح امروز بازگشایی شد.
ترافیک نیمه سنگین در محورهای فیروزکوه، چالوس و هراز/ اردبيل – سرچم بازگشایی شد+تصاویر. اجتماعی. فروردین ۹, ۱۳۹۵. 0 1. آخریـن وضعیت جوی و ترافیکی جاده های ...

سايت خبري نوای رودبار » بازگشایی محور هراز و چالوس/ بارش ...

00132.ir/بازگشایی-محور-هراز-و-چالوس-بارش-باران-د/
3 hours ago - بازگشایی محور هراز و چالوس/ بارش باران در محورهای ۴ استان/فشم پاکسازی شد. به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، امروز نیز جاده‌ها و محورهای مواصلاتی ...

جاده

www.khabaronline.ir/tags/1691/جاده
جاده چالوس و هراز باز شد. پلیس راه ناجا اعلام کرد جاده چالوس و هراز بازگشایی شد. این دو جاده در پی بارندگی های دیروز و به دلیل ریزش کوه و جاری شدن سیلاب، مسدود شده ...
Translate this page
Mehr News Agency
9 hours ago - محورهای هراز، چالوس و بانه به سقز بازگشایی شدند و بارش باران در محورهای ... که به دلیل برف شدید مسدود شده بود در ساعت ۹:۴۵ امروز بازگشایی شد.

نسیم آنلاین | بازگشایی محورهای چالوس و هراز/ بازگشایی محور ...

www.nasimonline.ir/.../بازگشایی-محورهای-چالوس-و-هرا...
10 hours ago - طبق اعلام پلیس راه راهور کشور محورهای چالوس و هراز و همچنین محوربانه-سقز که به دلیل بارشهای جوی مسدود شده بودند امروز بازگشایی شدند.

بازگشایی محور هراز و چالوس | پایگاه اطلاع رسانی رجا - رجانیوز

www.rajanews.com/news/.../بازگشایی-محور-هراز-و-چا...
11 hours ago - با تدبیر دولت یازدهم، پای انگلیس حسابی به ایران باز شد؛ ولیعهد .... راه ناجا امروز ساعت 8:45 صبح اعلام کرد: محورهای چالوس و هراز بازگشایی شدند.

بازگشایی هر دو محور هراز و چالوس - طاها پخش

www.tahapakhsh.ir/.../بازگشایی-محور-هراز-چالوس.htm...
10 hours ago - جاده، بازگشایی، ساری، هراز، چالوس بازگشایی محور هرازمحور هراز و چالوس که از دیشب به دلیل بارش برف ، ریزش سنگ و سیلاب بسته شده بود باز شد.

بازگشایی محورهای چالوس و هراز/ بازگشایی محور بانه-سقز

www.ghatreh.com/.../بازگشایی-محورهای-چالوس-هراز-ب...
9 hours ago - طبق اعلام پلیس راه راهور کشور محورهای چالوس و هراز و همچنین محوربانه-سقز که به دلیل بارشهای جوی مسدود شده بودنØ.

محور هراز بازگشایی شد - مشرق

mashreghnews.ir/fa/news/.../محور-هراز-بازگشایی-شد
2 days ago - به گزارش مشرق، سیاوش محبی دقایقی پیش با اشاره به بازگشایی محور هراز اظهار کرد: اکنون محور هراز باز و تردد در حال انجام است. وی یادآور شد: محور هراز از ساعت 16 و 20 دقیقه امروز به علت ریزش کوه در ... بارش برف در محورهای هراز و چالوس.

آخرین وضعیت جاده هراز و چالوس در یکشنبه 8 فروردین | سایر ...

news.jbums.ir/.../آخرین-وضعیت-جاده-هراز-و-چالوس-در-...
1 day ago - آخرین وضعیت جاده هراز و چالوس در یکشنبه 8 فروردین ... در حال حاضر در ۱۰ استان کشور بارش باران گزارش شده و در هراز و چالوس هم برف خفیفی در حال باریدن است. ... ساعت ٧ صبح برای تخلیه بار ترافیکی مسدود شده بود، بازگشایی شد.
11 hours ago - پلیس راه ناجا اعلام کرد: محور کرج - چالوس در استان های البرز و مازندران که از ساعت ٧ صبح برای تخلیه بار ترافیکی مسدود شده بود، بازگشایی شد.

محور هراز بازگشایی شد - عصر خبر

www.asrkhabar.com/fa/news/.../محور-هراز-بازگشایی-...
محور هراز بازگشایی شد. وی با اشاره به ادامه ... بازگشایی محور هراز/ تردد خودروهای سنگین از محور هراز ممنوع ... بارش برف در جاده هراز و چالوس؛ لزوم رانندگی با سرعت مطمئنه.

بازگشایی محورهای هراز و چالوس - پویش

puyesh.net/fa/news/.../بازگشایی-محورهای-هراز-و-چالوس
پلیس راه ناجا صبح امروز اعلام کرد: محورهای چالوس و هراز بازگشایی شدند. گفتنی است به دلیل ... سندرز در انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها در واشنگتن و آلاسکا پیروز شد.
8 hours ago - در زیر وضعیت ترافیک جاده‌ای را می‌خوانید:بازگشایی محورهای چالوس و ... اراک- بروجرد و اراک- ازنا در استان مرکزی نیز بارش باران اعلام شده است.
محور هراز بازگشایی شد/ جاده چالوس همچنان مسدود است. ... راز عجیب مرگ دختر ملی پوش والیبالیست فاش شد · پوکت، بهشتی در تایلند و کارهایی که باید انجام دهید ...

بازگشایی محور هراز و چالوس/بارش باران در محورهای ۴ استان - 598

www.598.ir/.../بازگشایی-محور-هراز-و-چالوسبارش-بار...
پلیس راه ناجا امروز ساعت 8:45 صبح اعلام کرد: محورهای چالوس و هراز بازگشایی شدند. ... محورهای اراک- بروجرد و اراک- ازنا در استان مرکزی نیز بارش باران اعلام شده است.
9 hours ago - پلیس راهور ناجا صبح امروز از بازگشایی محورهای چالوس و هراز خبر داد. ... بعد از جاده هراز، چالوس هم بسته شد, ایسکا, ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ ۲۲:۲۴. جاده چالوس هم بسته ...
... 95 یه طرفه بود چالوس,جاده ... محور هراز و چالوس که از دیشب به دلیل بارش برف ، ریزش سنگ و سیلاب بسته شده بود . ... چالوس و هراز بازگشایی شدند صبح دوشنبه 9 فروردین 95 | خبرچه ... khabarche.ir/خبر/4234788/جاده-چالوس-و-هراز-باز-شد. Cached.

جاده چالوس باز شد؛ هراز بسته - صراط

www.seratnews.ir/fa/.../جاده-چالوس-باز-شد-هراز-بسته
مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز از بازگشایی جاده کرج چالوس خبر داد.

اخبار چالوس | خبر فارسی

khabarfarsi.com/tag/شهر_چالوس
صبح امروز نیز اخبار ترافیکی جاده های کشور با بازگشایی محورهای هراز و چالوس آغاز شد که این بار به دلیل ... فشم بازگشایی شد/ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس.

بازگشایی محور هراز و چالوس - SPI News

spinews.ir/.../12149-بازگشایی-محور-هراز-و-چالوس.htm...
9 hours ago - بازگشایی محورهای چالوس و هراز. پلیس راه ناجا امروز ... محور کرج – چالوس مسدود شد ... محدودیت های ترافیکی نوروز ۹۵ در ۲۸ محور مهم کشور تشریح شد.
5 days ago - به گزارش بازار خبر، محور هراز که از ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه امروز صبح به دلیل بارش ... این محور با تلاش راهداران در ساعت ۱۲ ظهر بازگشایی شده است. ... چالوس از ساعت ١٢ به سمت شمال بسته می‌شود/ترافیک نیمه سنگین در محور کرج - چالوس ...

محور هراز بازگشایی شد - شبکه خبر

www.irinn.ir/news/154892/محور-هراز-بازگشایی-شد
6 days ago - وی افزود: با تلاش های صورت گرفته، محور هراز بازگشایی شد و هم اکنون عبور و مرور در ... چالوس، نیمه سنگین/ هراز و فیروزکوه پرحجم/ هراز یک طرفه نشد.
Translate this page
Donya‑e‑Eqtesad
Mar 17, 2016 - ترافیک‌سنگین در هراز/محور کندوان بازگشایی شد ... ۱-۳- تردد انواع وسایل نقلیه در محور كرج – چالوس از ساعت ۱۲:۰۰ روزهای ۴، ۶، ۱۳ و ۹۵/۱/۱۴ الی ساعت ...
Mar 17, 2016 - جاده چالوس بازگشایی شد/ترافيك سنگین در كرج - چالوس و ... از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در محور هراز محدوده سنگچال، محور رشت – قزوين محدوده ...

عصر خودرو - ۳ محور هراز، فیروزکوه و چالوس بازگشایی شد

www.asrekhodro.com/.../3-محور-هراز-فیروزکوه-و-چال...
Dec 8, 2015 - ۳ محور هراز، فیروزکوه و چالوس بازگشایی شد. عصر خودرو- رئیس کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: با مسدود بودن محورهای آزادراهی همدان- تهران، زنجان- ...

3 محور هراز، فیروزکوه و چالوس بازگشایی شد - 9صبح

9sobh.ir/.../3-محور-هراز-فیروزکوه-و-چالوس-بازگشای...
Dec 8, 2015 - رئیس کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: با مسدود بودن محورهای آزادراهی همدان- تهران، زنجان- قزوین و رشت- قزوین پیش‌بینی می‌شود تا قبل از ظهر این ...
پلیس راهور اعلام کرد: جاده هراز دقایقی قبل مسدود شد. ... محور هراز بازگشایی شد به گزارش بولتن ... جاده هراز بسته شد/ ترافیک در جاده کرج - چالوس نیمه سنگین است
6 hours ago - بارش باران در محورهای 5 استان/ بازگشایی محورهای هراز و چالوس ... افزود : محور های هراز و چالوس که در شب گذشته به علت سیلاب و ریزش کوه مسدود شده بود ...

ایسنا - جاده چالوس

www.isna.ir/fa/tag/.../جاده%20چالوس
رییس راه و شهرسازی چالوس گفت: رانندگان اگر قصد تردد در جاده کندوان را دارند .... راهدری محور کندوان که بر اثر سیل و ریزش سنگ بسته شده بود بازگشایی شد. ... آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از یکطرفه شدن دو محور چالوس و هراز خبر داد.

محور هراز و چالوس بازگشایی شد - تیتر24

www.titr24.com/...==/محور-هراز-و-چالوس-بازگشایی-ش...
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: محور چالوس که از شب گذشته به دلیل بارش برف و مشکلات راهداری بسته شده بود با اقدامات راهداران ساعت 3 بامداد امروز باز شد.
پلیس راه ناجا امروز ساعت 8:45 صبح اعلام کرد: محورهای چالوس و هراز بازگشایی شدند. ... محورهای اراک- بروجرد و اراک- ازنا در استان مرکزی نیز بارش باران اعلام شده است.
Jul 21, 2015 - سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بازگشایی جاده چالوس و هراز، از ترافیک نیمه سنگین در بخش‌هایی از جاده هراز، ...

اطلاعات روز - بازگشایی محور هراز و چالوس

www.etelaterooz.ir/news/.../بازگشایی-محور-هراز-چالو...
6 hours ago - بازگشایی محورهای چالوس و هراز ... اراک- بروجرد و اراک- ازنا در استان مرکزی نیز بارش باران اعلام شده است. ... ساعت 9:40؛ بازگشایی محور بانه-سقز

برچسب ها - جاده چالوس

www.fardanews.com/fa/tag/1/جاده%20چالوس

اعلام کرد محورهای چالوس و هراز بازگشایی شدند این دو... کد خبر: ۵۰۴۸۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۱/۰۹. جاده چالوس هم بسته شد. عصر امروز هم جاده چالوس به دلیل ریزش کوه و.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 4,279
  • بازدید کلی : 43,542